Sen Yaz Bulurum..

Blogger Sayfa Bulunamadı Eklentisi

Blogger Sayfa Bulunamadı Eklentisi

Blogger Sayfa Bulunamadı Eklentisi



Merhaba değerli okuyucum sizlerle benimde ihtiyac duyduğum birseyi paylamak istedim umarım güzel yorumlar alırım . sizinle paylasmak istediğim konu blogger sayfa bulunamadı hatası , bu hatayı bazen sitelerimizde alırız ama bomboş bir sayfa olduğu için size kötü durabilir o yüzden size blogger sayfa bulunamadı eklentisini paylasıyorum . 

Öncelikle kopyalayacağını blogger sayfa bulunamadı eklenitisi konu nereye yapıstıracaksınız onu gösterim.

Yapıstıracagını kod içerisinde aslanagzıbilgiler.blogspot.com.tr kısmına sizin blog sayfanızı yazın.





İlk önce arama tercihlerine giriyoruz : Resimde gördüğünüz 1 numaralı yere .



Daha sonra ise 2 numaralı kısımdan sayfa bulunamadı yazan yerin düzenle butonuna tıklayın.


Daha sonra boş bulduğumuz o kutucuğa kodumuzu yapıştırıyoruz .



Örnek  İçin




Resimler bana aiittir .  Kodu Aldığım Site Gitmek İçin Tıkla

Yorum Ve görüşleriniz benim için çok önemlidir arkadaslar . Abone olmayı unutmayın size bu yazımda blogger sayfa bulunamadı eklentisini gösterdim .
PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam