Sen Yaz Bulurum..

GTA 5 Full Türkçe İndir I Sorunsuz İndir ?

GTA 5 Full Türkçe İndir I Sorunsuz İndir ?

GTA 5 Full Türkçe İndir I Sorunsuz İndir ?


Merhaba arkadaslar , Size bir oyun daha sunmak istedim bu gibi oyunlarımızı oyun kategorisinden bulabilirsiniz bana olan destekleriniz için teşekkür ederim . Gta 5 full olarak indirmek istiyorsanız öncelik le iyi bir sabıra ve iyi bir bilgisayara ihtiyacınız var benim laptop kaldırmadı arkadaslar oyunu yükleyemedim ekran kartım 1 gb yetersiz oldugun dan olmadı ve arkadaslar 3 gün sürdü 6 dosya indir dim neredeyse 3 gün  sürdü ve olmaması beni cok uzmustu tabiki dosyalarda sorun yok arkadaslar benım bılgısayar kaldırmadıgından yüklenmedi . Ben  yine size emeğe saygı olarak sürekli indirdiği ve güvendiğim bir siteden oyunu önereceğim umarım işinize yarar bana olumlu yorumlarla gelirsiniz . 

Oyun Bilgileri Verdiğim linkten daha  teday alabilirsiniz.

Oyun Adı : Grand Theft Auto V
Oyun Türü : Aksiyon & Macera
Dosya Türü : Rar
Platform : PC
Dosya Boyutu : 34.9 GB
Oyun Dili : Türkçe & İngilizce
Crack : İçerisinde Mevcuttur


SİSTEM GEREKSİNİMLERİ

İşletim Sistemi : Windows Vista SP2 (x64) / Windows 7 SP1 (x64) / Windows 8 (x64)
Ekran Kartı : Nvidia Geforce 9800 GT – 1 GB / AMD Radeon HD 4870 – 1 GB
İşlemci : Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40 GHz / AMD Phenom 9850 Quad-Core @ 2.5 GHz
DirectX : DX10
RAM : 4 GB
HDD : 80 GB



Size oyun icerisinden biligiler : 


Oyun İçerisinden Görüntüler Youtube dan alınmıstır kendim çekmedim.






GTA 5 İNDİRMEK İÇİN BURAYA TIKLAYIN

Arkadaslar benden bu kadar oyun önerim için oyun sekmesinden bakabilirsiniz  , Diğer kendime ait yazılarımı okumak için anasayfamda göz atabilirsiniz yada buraya tıklayabilirsiniz  .

Youtube Para kazanmak , Milyoner olmak istiyorsanız Tıklayın .
PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam