Sen Yaz Bulurum..

NDNG- Enes Batur I Ndng kimdir , Nedir ?

NDNG- Enes Batur I Ndng kimdir , Nedir ?

NDNG- Enes Batur I Ndng kimdir , Nedir ?



Merhaba arkadaslar sizlere takipcisi olduğum Enes baturun kim olduğunu bahsetmek istedim ama kendi açıklamasında buna yer vermıs o yüzden size onu yansıtacağım iyi okumalar gerekli bilgiler ekipmanları da bulunmaktadır .

Herkese Merhaba arkadaşlar ben Enes Batur , Kanalımda sizi eğlendirmeyi yapabilirsem güldürmeyi olmadı korkutmayı veya benim gibi oyunu yaşamanız için çaba 

harcıyorum. Videolarımda hayal gücümü konuşturuyorum , umarım sizi mutlu edecek videolar çıkarıyorumdur. Bana gelirsek Antalyada yaşıyorum

uzun süredir youtubedayım 1.80 boyundayım kahverengi saçlı ela gözlüyüm. Videolar Hergün Saat 19:00'da gelecektir ekran başında olun sizleri seviyorum

NDNG AİLESİ

Sistem Özelliklerim : 

3x ASUS ROG Swift PG248Q GSYNC Monitor
Çift NVIDIA® GeForce® GTX 1080 (8 GB GDDR5X ayrılmış, SLI® köprüsü desteği)
Intel® Core™ i7-6700K (4 GHz, 4,2 GHz'e kadar, 8 MB önbellek, 4 çekirdekli)
(En fazla 2133 Gb/s MT/s aktarım hızları;)32 GB DDR4-2133 SDRAM (4 x 8 GB)
İki 3 TB 7200 rpm SATA
512 GB PCIe® NVMe™ M.2 

Bilgisayarım Omen X by HP : https://goo.gl/2mdmhu

Sponsorluk ve İş görüşmeleri için : enesbatur56@gmail.com
Enes Batur Kanalına Gitmek İçin


Arkadaşlar bu blog yazım da bukadar değerli okuyucularım eğer değerli dememin sebebini bilmiyorsanız arama  kutusuna yazarak neden değerli dediğimi bir blog yazarak sizlerle paylastım . Okuduğunuz için teşekkür ederim .  İyi okumalar değerli Abone olmayı unutmayın siz  aslan ağzı ailesinden olmanızı  isterim .
 
PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam