Sen Yaz Bulurum..

Far Cry Primal İndir

Far Cry Primal İndir

Far Cry Primal İndir





Merhaba arkadaslar , Size bir oyun daha sunmak istedim bu gibi oyunlarımızı oyun kategorisinden bulabilirsiniz bana olan destekleriniz için teşekkür ederim . Far Cry Primal İndir full olarak indirmek istiyorsanız öncelik le iyi bir sabırla ve iyi bir bilgisayara ihtiyacınız var benim laptop kaldırmadı arkadaslar oyunu yükleyemedim ekran kartım 1 gb yetersiz oldugun dan olmadı ve arkadaslar Kaç gün süreceğini bilmiyorum tabiki dosyalarda sorun yok arkadaslar benım bılgısayar kaldırmadıgından yüklenmedi . Ben  yine size emeğe saygı olarak sürekli indirdiği ve güvendiğim bir siteden oyunu önereceğim umarım işinize yarar bana olumlu yorumlarla gelirsiniz . 

Oyun hakkında bilgileri tamamını siteden alabilirsiniz . 

Far Cry Primal İndir Sistem gereksinimleri : 

İşletim Sistemi : Windows 7 (x64) / Windows 8 (x64) / Windows 10 (x64)
Ekran Kartı : Nvidia GeForce GTX 460 – 1 GB / ATI Radeon HD 5770 – 1 GB
İşlemci : Intel Core i3 550 @ 3.20 GHz / AMD Phenom II X4-955 @ 3.2 GHz
DirectX : DX11
RAM : 4 GB
HDD : 23 GB

                                                   Oyun içersinden görüntüler 


Oyun Tanıtımı alıntıdır kendim çekmedim saglamindir.net teşekkürler.



Oyunu indirmek İçin tıkla arkadaslar link reklamsızdır direk siteye gider telif hakkı sorunu olusursa yayın kaldırabilir .

Arkadaslar benden bu kadar oyun önerim için oyun sekmesinden bakabilirsiniz  , Diğer kendime ait yazılarımı okumak için anasayfamda göz atabilirsiniz yada buraya tıklayabilirsiniz  .

Youtube Para kazanmak , Milyoner olmak istiyorsanız Tıklayın .
PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam