Sen Yaz Bulurum..

Savaş mayın Seviş demek ?

Savaş mayın Seviş demek ?

Savaş mayın Seviş demek ?



 Savaşmayın sevişin derler bilmem duydunuz mu ? . Belki duyanınız olmamıştır ama ben duydum ve bunun anlamını kendimce size yorumlayacağım . Bazı kelime hatalarını görmezden gelin düzeltme yapmıyorum çünkü 100 . blog yazım da size kendimi nasıl geliştirdiğime dair bir yazı yazacağım ve bu yazım da sizlere bu yazım hatalarından örnekler sunacağım biliyorum (smile) kanıtlar , örnekler en sevdiğiniz şeydir . Evet konuma dönecek olursam büyük ihtimal savaş kısmına değil de seviş kısmana tıkladığınız hisseder gibiyim ama burada anlatılan seviş kelimesi bence o kadar uzun bir cümleler anlatıyor ve bu uzun cümleleri sizin için derliyorum . Kısa bir şiir ile başlamak istiyorum izninizle .
  • Kaybeden sevişelerim var aklımda .
  • Uzadı boynu boyunca
  • Külyen yalan dolan
  • Benim Savaşım sevişmelerimde .
Evet kısa bir dörtlük ile size şiir ile Savaşma seviş konulu bir şiir yazdım peki diyceksiniz ya delimisin kardeşim şiirini mi okumaya geldik bize sevişmeyi anlat . Ozaman konuya giriyorum .
Evet konumuz Savaşma sevişti fakat üzgünümki ordaki sevişme iki insanın ten tene özgürlüğünü hissetmesi değil tabi bu bana göre böyle , nedenleri çok fakat tek şey barış çağrısıdır kelimeyi cımbızla secersek seviş sevmek sevilmek sevin anlamında kullanılan basit kelimeler dir fakat sonuna gelen ş ile farklı anlamlar , boyut kazanmıştır .
Savaş dünya gelenimiz de olan bir durum bu gercek anlamın da . Ama bir durum varki öyle değil insanlara kötülük yapma çünkü kötülüğün karsılıgı daha kötü bir hal alabilir diyor . Emin olun bazı kelimeler farklı anlamlar uyandırabilir bu yüzden şiirim deki anlamı anladıysanız yorum yazarak bunu belirtebilirsiniz teşekkür ederim .
PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam