Sen Yaz Bulurum..

60 Seconds! İndir

60 Seconds! İndir

60 Seconds! İndir



 Merhaba arkadaslar bu oyun daha önce yanılmıyorsam Enes baturun kanalın da görmüştüm ve oynayayım dedim açtım başladım oynamaya gayet zevkli bir 60 saniye oyunu amacını 60 saniye içinde 60 saniyelik görevleri yapıyorsunuz bazen isiniz zor olabiliyor 60 saniyede yapmak .
60 saniye oyunu bir cok kez tanıtılmış o yüzden güzel bir oyun olduğunu düşünüyorum . Sizlere tavsiye etmeye karar verdi 60 saniye oyununu tabiki size benim güvendiğim bir sitede sizlere tavsiye sunacağım 60 saniye oyunun boyutu 467 mb olması lazım eksiği yoktur neyse biraz 60 saniye oyun bilgisine geçelim .


60 saniye Sistem Bilgileri : 

İşletim Sistemi : Windows XP (SP3) / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
Ekran Kartı : Nvidia GeForce 8800 GT – 512 MB / AMD Radeon HD 2900 XT – 512 MB
İşlemci : Intel Core 2 Duo 2.0 GHz / Veya Eşdeğer Bir İşlemci
DirectX : DX9.0c
RAM : 4 GB
HDD : 1 GB

Oyun içinden görüntüler : 


Oyun Tanıtım Videosu saglamindir.net aiitir site linkide onların sitesine aiittir benim amacım sadece tavsiye ettiğim oyunları kendi takipcilerimle bulusturmak tır teşekkür ederim .



Oyunu İndirmek İçin Tıklayın Link Reklamsızdır .

 www.saglamindir.net


                                                                Diger yazılarım için 

aslanagzibilgiler.blogspot.com.tr
PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam