Sen Yaz Bulurum..

Watch Dogs Full İndir I Wacth Dogs Full Oyun

Watch Dogs Full İndir I Wacth Dogs Full Oyun

Watch Dogs Full İndir I Wacth Dogs Full Oyun



 Merhaba Aslan ailesi abone olmayı unutmayın facebook tan tebrik ve sorularınız hosuma gidiyor ama abone olmayı bir türlü  beceremiyoruz  yakın çalışmalarım sonucu size daha kolay bir hizmet sunmaya devam edicem . Watch dogs Oyunu aksiyon ve macera kategorisi içerisinde bir hacker umarım doğru yazmısım dır oyunudur . Hacker arkadası kontrol ederek insanları hack liyoruz arkadaslar bu    şekilde devam ediyor ps3 te oynadığım bu oyunu sizlere tavsiye etmek istedim suan kolum ağrıyor niye bilmiyorum neyse watch dogs oyununu sizler için güvenli bir siteden herzaman ki gibi emek hırsızlıgına karsın site yönlendirmesi yaparak sizlere yardım cı olmak istiyorum . Oyun önerilerimi kendi zevkime göre yapmak tayım umarım hosunuza gide siz aslan ailesisiniz abone olmayı unutmayın . 

Watch dogs Sistem Bilgileri , Oynabileceğini Bigisayar Oyun Siste Bilgileri ;

İşletim Sistemi : Windows Vista SP2 (64 bit) / Windows 7 SP1 (64 bit) / Windows 8 (64 bit)
İşlemci : Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 940 @ 3 GHz
Ekran Kartı : Shader Model 5.0 Destekli / 1 GB VRAM
DirectX : DX11
HDD : 25 GB
RAM : 6 GB

Oyun İçinden Görüntüler ;


Watch Dogs Full İndir Oyun Tanıtımı saglamindir.net teşekkürler .



PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam