Sen Yaz Bulurum..

Kazanmak , Nasıl Güzel Bir Hayat Kazanırım I Sırrı Varmı ?

Kazanmak , Nasıl Güzel Bir Hayat Kazanırım I Sırrı Var mı ? 

Kazanmak , Nasıl Güzel Bir Hayat Kazanırım I Sırrı Var mı ? 



Merhaba size yeni blogum da 4 . yazım yazıyorum evet blogum da bir çok eksiklikler görebilirsiniz ama gayet şık ve temiz bir tema olduğunu düşünüyorum. Neyse Tema gün geçtikce güzelleşecek sorun size gelelim Şu başlığa tıkladığınız konudan bahsedeceğim . 

Kazanmak Vesayre birseyi elde etmek  İkiside nerdeyse aynı ben öyle bakıyorum sayın okuyucum burda bana verdiğin değeri göze alarak yazı yazıyorum okuyorsan biliyorum ki bana olan sevginden dir peki görüşlerin olursa lüfen bana güzel ce yaz çünkü misafir görüş yayınları diye bir sekme yapma planım var . 

Kazanmak İçin ilk şart neyi kazanacağımızı bilmektir ve bunun sonucun da ne olacagını tahmin etmektir  . İzniniz olur ise ben den yola cıkmak istiyorum ; Ben inşaat teknikerliğini bitirdim dgs ye girdim güzeldi ama yetmedi puan gidemedim . Peki bu sene 2017 senesi devam ediyor tekrar hazırlanıyorum ama bu çok zor oluyor artık çalısma arzusu yok neredeyse hayal kurmak bedava oldugundan işte itü , yıldız teknik üniversitelerinde mimarlık bölümünü kazanmış ve istanbulda vlogger tarzı youtube da video ceken bir insan olmak istiyorum . Youtube da örnek videolarım var anasayfamda linki var gitmek isterseniz eğer . Neyse Hayal kurmak cok basit değerli sana değerli dememde bir sakınca yoktur umarım .

Değerli , Bu yazımda sana nasıl kazanmayı anlattım ; Kazanmak için istikrarlı olun ve fedakar olun arkadaslar fedakar olmassanız tüm yılınız ömrünüz öyle gecer , Hayaliniz için elinizden gelenin en iyisini yapın ve severek yapın . Hayallere kavusmak hıc te kolay bir şey değildir bunu unutmayın kimse size hayali hazır bir meslek gelecek vaadetmez . Allahtan yardım isterken dua ediyoruz ama onun karsılıgında bır emek vermek zorundayız yoksa bıze yardımcı olmuyor  adelet de odur mülk de .

Neysee arkadaslar yazım bu kadar dı değerli insan sizi seviyorum beni takip te kalın bloga abone olun teşekkür ederim . içten yorumlarınızı bekliyorum .

PAYLAŞ

0 Yorum

Yorum Gönder

Mesajın alındı cevaplayacağım biraz sabır lütfen.

Yayın üstü reklam

Yayın ortası reklam 1

Yayın ortası reklam 2

Yayın altı reklam